טיפים לטיול בפריז

פריז היא יעד מצויין לסוף שבוע או אפילו טיול ארוך יותר, שכולל עוד מקומות בצרפת.
כדי למצות את הטיול בפריז יש לקחת כמה דברים בחשבון, הנה רשימה קצרה של מה שכדאי לדעת לקראת טיול בפריז:

פריז עיר יקרה
הכל שם יקר, זה אומר שלא תמצאו טיסה לצרפת במחיר נמוך, אלא אם תתפסו מבצע טוב של הרגע האחרון. האפשרויות הנפוצות הן טיסה עם אלעל או עם אייר פרנס, לשתיהן טיסות יומיות סדירות מנמל התעופה בן גוריון אל נמלי פריז שארל דה גול או אורלי.
לגבי לינה, המשמעות היא פשוטה ומרה, מלונות פריז גם הם יקרים, ולכן יש לחפש טוב טוב עד שמוצאים חדר טוב במחיר סביר. מחוץ לעונה זה יותר קל, בשיא העונה המצב מורכב יותר, אבל אפשרי. כדאי לנסות ולוותר על הרמה או על המיקום גדי למצוא משהו במחיר זביר שישאיר לכם כסף גם לשאר הדברים בחופשה.
אוכל גם הוא יקר, הזהרו ממסעדות תיירים שאינן שוות את הכסף. תוכלו לזהות אותן בקלות – יש לכם תפריט באנגלית וגם המלצרים ידברו אתכם בשפות זרות, די נדיר בצרפת. ראו עוד טיפים על אוכל בצרפת עם הסברים והמלצות.

מה לעשות בפריז
יש המון מוזיאונים, הכי שווה הוא כמובן מוזיאון הלובר המציג את ציור המונה ליזה המפורסם.
כמו כן יש לא מעט אתרי תיירות שכדאי לראות, כמו מגדל אייפל, שער הניצחון, שדרות האליזה ועוד הרבה אתרים בפריז שנחמד לבקר בהם. שימו לב שמדובר באתרים ממוסחרים מאוד, תפופים ויקרים, אבל אין מה לעשות, אם רוצים לראות אותם צריך לקחת זאת בחשבון.
אם אתם מטיילים בפריז עם ילדים, תמצאו עבורם מספיק אטרקציות, כמו מוזיאון מאדאם טוסו, יורודיסני פריז ועוד.
חיי הלילה של פריז מגוונים ומציעים שלל של פעילויות כמו הופעות תיאטרון, קברט, מוסיקה, והצעירים יכולים לבלות באחד ממאות הפאבים, בארים והמועדונים השונים.

מחוץ לפריז
הכי מפורסם – ארמונות ורסאי. מגיעים לשם עם רכבת ה RER של פריז. ראו כאן טיפים על תחבורה בפריז ועל המטרו של פריז.
מי שמטייל עם ילדים יכול כמובן להגיע ליורודיסני פריז הממוקם במרחק נסיעה של כשעה ממרכז העיר, פארק השעשועים המפורסם וכנראה הטוב ביותר שיש לצרפת להציע למבקרים הצעירים.

תגים:

3 תגובות to “טיפים לטיול בפריז”

  1. נועה Says:

    אכן פריס עיר מדהימה.
    כבר טיילתישם 4 פעמים ואף פעם לא נמאס- אם יתנו לי עכשיו כרטיס מתנה לא אומר "כבר הייתי שם". בכל טיוליי בארצות שונות בעולם אני תמיד בלחץ ובמרוץ אחרי הזמן- להספיק לראות עוד מוזיאון ועוד אתר והכל בשבוע ימים בלבד.
    באחד מטיוליי בפריס (ותמיד היה משהו חדש לראות), ישבתי באחד הבקרים בבית קפה שכיסאותיו מפוזרות על מדרכת הרחוב וכל המולת הבוקר נפרסת למולך- זוהי פריס האמיתית. אנשים נהנים לשבת במסעדה בחוץ ולשמוע את כל הרעש שמסביבם. כמו כן לרדת למטרו ולראות אלפי אנשי אנשים עם חליפות ומזוודת ג'ימס בונד הינו דבר שבשיגרה- אין את העניין של "לנסוע במטרו??? זה לא לסטייל שלי!!" -שם לנסוע במטרו זה הסטייל של כולם- אולי כדאי ללמוד מהם משהו, לא?!

  2. יוסי Says:

    לייק לפוסט!

  3. misha30792 Says:

    בלוג מצוין!

כתיבת תגובה